Cennik usług
Koszt usług uzależniony jest od ilości dokumentów miesięcznie. Ceny zawierają także dokładną analizę przygotowawczą struktury dokumentów generowanych przez Państwa firmę.
Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, także w ustaleniu cennika naszych usług, który zależy od wielu czynników, w tym:
- rodzaju ewidencji księgowych,
- ilości dokumentów,
- wielkości zatrudnienia,
- specyfikacji działalności firmy
Za podstawowe usługi outsorcingowe, obejmujące rozliczenie właścicieli, dekretację do 30 dokumentów, rozliczenie z Urzędem Skarbowym i ZUS, pobieramy wynagrodzenie w wysokości:
- 150zł* za uproszczone ewidencje księgowe
- 200zł* za podatkową księgę przychodów i rozchodów
- 600zł* za księgi handlowe
- 300 zł* za usługi kadrowo-płacowe (do 10 pracowników)
- 200 zł* za usługi doradztwa podatkowego.
- sporządzenie sprawozdania finansowego w cenie usługi
- aby jeszcze bardziej oszczędzić Państwa czas, możemy odebrać z Państwa siedziby dokumenty potrzebne do rozliczeń w cenie 20 zł netto
- firmy dla których sporządzamy listy płac mogą liczyć na "utajnioną formę pasków wynagrodzeń i raportów imiennych RMUA" w cenie kosztów ich sporządzenia.
Jednocześnie pragniemy poinformować, że dla naszych Klientów przygotowaliśmy promocje:
- 50% rabatu dla nowych Klientów (w pierwszym miesiącu współpracy)
- osoby rozpoczynające działalność gospodarczą mogą liczyć na bezpłatną pomoc w rejestracji podmiotu; my przygotowujemy wszelkie niezbędne dokumenty, Klient musi tylko je złożyć w odpowiednim urzędzie
- osoby tworzące regulaminy pracy i płacy mogą liczyć na pomoc w ich sporządzeniu
- nasi Klienci polecający nas Swoim znajomym, mogą liczyć nawet na 50% upustu za usługi księgowe w pierwszym miesiącu współpracy